Pristise turvateenuste kvaliteedisüsteem vastab ISO 9001:2008 standardile

29. augustil 2011 väljastas Bureau Veritas Pristisele sertifikaadi, millega kinnitas Pristise kvaliteedisüsteemi vastavust rahvusvahelisele ISO 9001:2008 standardile nii nõrkvoolusüsteemide paigalduse ja hoolduse kui nüüd ka turvateenuste osas.

 

ISO kvaliteedistandardile vastav juhtimissüsteem toimib Pristises alates 1999 aastast. Viimase sertifitseerimise käigus aga kontrollisid Bureau Veritase spetsialistid Pristise kvaliteedisüsteemi tähelepanelikumalt just turvateenuste osutamise vallas. Pristise juhatuse esimehe Andres Kiili sõnul on uuenenud kvaliteedisüsteemiga kehtestatud nõuete ja infovahetuse korra täitmine turvateenuste osutamisel äärmiselt olulised, nii kahjude ennetamisel ja piiramisel kui klientide ootuste täitmisel.

„Kõik meie teenused on nüüd võrreldaval kvaliteeditasemel rahvusvaheliste suurfirmadega, kuid Pristise selgeteks eeliseks on laiem teenustevalik ning suurem paindlikkus klientide personaalsete turvavajaduste täitmisel“ ütles Kiil.

Pristis AS (www.pristis.ee) on 1993.aastal loodud ettevõte, mis pakub klientidele üle Eesti valveteenust, turva- ja nõrkvoolusüsteemide projekteerimist, paigaldust ja üürimist ning turva- ja tehnosüsteemide hooldust.

Pristis tegutseb Eestis, Lätis ja Leedus ning ettevõttel on kokku enam kui 10 000 klienti. Pristis on Eesti turvateenuste turul 9% suuruse turuosaga teisel positsioonil. Pristises töötab üle 500 töötaja.

Lisainformatsioon:

Andres Kiil, AS Pristis juhatuse esimees
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
+372 6841111