Kaubakaitse- ja eksponeerimissüsteemid

Elektroonilised kaubakaitsesüsteemid (EAS) kaitsevad kaupu varguste eest ning vabastavad kaupluse müüjate aega müümiseks ja klientide teenindamiseks.

EAS süsteemid koosnevad kaupluse väljapääsudele paigaldatud antennidest ning kaupadele kinnitatud turvaelementidest. Kaupadelt emaldamata või deaktiveerimata  turvaelemendid põhjustavad antennide vahele sattudes häire.

EAS võimaldab kaitsta laia sortimenti erinevaid kaupu. Turvaelementide ja –seadmete valik sõltub kaupluses müüdavate kaupade omadustest. Kõige levinumad turvaelemendid on korduvkasutusega plasitkust andurid, mis kinnitatakse spetsiaalse nõelaga riiete külge, ühekordsed turvakleebised ning turvakarbikud kallimate kaupade kaitsmiseks nagu Gillette, CD, DVD, Blueray, arvutimängude jne., samuti helisignaali emiteerivad turvaelemendid.

Pristis pakub kõiki kolme turul olevat EAS tehnoloogiat:

  • AM (akusto-magneetiline)
  • RF (raadiosageduslik)
  • EM (elektromagneetiline)

AM on meie esimene soovitus, sest pakub parimat töökindlust kasutades seda hüpermarketites, butiikides, ehituskauplustes, apteekides, kosmeetikapoodides ja mujal.
EM süsteeme kasutatakse spetsiifilistes lahendustes raamatukogudes, apteekides.
RF süsteeme kasutatakse lahendustes, kus kliendil on eelnevalt paigaldatud RF tehnoloogia või otsitakse kuluefektiivset lahendust väikekauplustes.

AM tehnoloogia eelised on:

  • Uusim tehnoloogia
  • Laiad läbipääsud
  • Kõrge häirekindlus
  • Alarmeerib elementidele, mis asuvad metallist ostukärudes
  • Lai valik turvaelemente
  • Source tagging’u liider

Eksponeerimissüsteeme kasutakse kallimate kaupade atraktiivseks ja turvaliseks esitlemiseks, et võimaldada klientidel selliseid tooteid nagu MP3-mängijad, laptop arvuteid, nutitelefone, tablettarvuteid, kaameraid, elektrilisi tööriistasid jpt. käsitleda ning katsetada. Turvatud eksponeerimissüsteem on samaaegselt lahendus kaupade kaitsmiseks, elektroonikaseadmetele toite tagamiseks ning müüvaks presenteerimiseks. Püsiva toitega elektroonikaseadmed on alati töövalmis  ning pakuvad klientidele suurepärase ostuelamuse.
Tarbijate käitumist juhivad positiivsed emotsioonid ning „ärkvel“ toote katsetamine kaupluses parendab ostukogemust.

Eksponeerimissüsteem pakub infot ka turundajatele, lugedes kokku korrad, mil klient on iga üksikut toodet kätte võtnud ning seda lähemalt uurinud.